مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-05سياسي

آخرین اخبار از مهمانان خارجی مراسم تحلیف هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران


115 مقام رسمی از 73 کشور جهان برای حضور در مراسم تحلیف هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ابراهیم رییسی به عنوان هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران ساعت 17 امروز؛ پنجشنبه 14 مرداد 1400 با ادای سوگند در مجلس، رسما کار خود را در قوه مجریه آغاز خواهد کرد.

115 مقام رسمی از 73 کشور جهان برای حضور در مراسم تحلیف اعلام آمادگی کرده اند؛ این مقامات شامل 10 نفر از سران کشورها، 20 رییس مجلس، 11 وزیر خارجه، 10 وزیر دیگر، فرستادگان روسای دولت ها، نواب رییس مجالس، هیات های پارلمانی، روسا، مقامات و نمایندگان 11 سازمان بین المللی و منطقه ای می شوند.

تا پایان روز گذشته و بامداد امروز تعدادی از این مقامات وارد یا عازم ایران شده اند و احتمالا تا ساعتی پیش از برگزاری مراسم ورود مهمانان به کشورمان ادامه خواهد یافت.

اسامی برخی از افرادی که در مراسم تحلیف سیزدهمین رییس جمهور ایران به شرح زیر است: *صاحبه غفاراوا رییس مجلس جمهوری آذربایجان و هیات همراه برای حضور در مراسم تحلیف رییس جمهور کشورمان وارد تهران شدند و متفکر آزاد، عضو هیات رییسه مجلس، از این مقام جمهوری آذربایجان استقبال کرد.

*ویچسلاو والودین رییس مجلس دومای روسیه با هیات همراه پیش از ظهر روز پنجشنبه وارد فرودگاه مهرآباد شد و مورد استقبال روح اله متفکر آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از مهمانان خارجی مراسم تحلیف هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران

آخرین اخبار از مهمانان خارجی مراسم تحلیف هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران