مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:302021-08-05سياسي

ضرورت بیان ارزش های انقلابی و اسلامی در مراسم محرم


نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر بیان ارزش های انقلابی و اسلامی در مراسم محرم، گفت: حمایت و هدایت مردم انقلابی بزرگترین وظیفه مبلغان مذهبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان گیلان با اشاره به اینکه گستردگی نهضت حسینی در هیچ دوره ای از تاریخ شیعه همانند دوران معاصر نبوده است، افزود: حضور میلیونی افراد در کربلا در تاریخ بی سابقه بوده و این تجمعات نشانه قدرت و عظمت مکتب شیعه است.

وی با بیان اینکه درخت تنومند اسلام با خون امام حسین (ع) زنده مانده است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی پرتوی از نهضت امام حسین بود و مایه عزت دین داران دنیا شد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه سلامت انسان در دین بسیار مهم است، تصریح کرد: توجه به سلامت روح مردم مورد تاکید رهبر انقلاب است و این موضوع باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مساجد و حسینیه ها و تکایای ما توسط دشمن مورد هجوم قرار گرفته است، افزود: رسانه های معاند درصدد خالی کردن مساجد هستند و اگر از این موضوع غفلت شود جبران آن بسیار سخت خواهد بود.

وی با بیان اینکه مداحان در مساجد و سخنرانان مذهبی باید رعایت شیوه نامه های بهداشتی را به مردم متذکر شوند، عنوان کرد: کمترین آمار تلفات بوده و شعارهای در نظر گرفته شده به همراه عکس امام و رهبری به نمایش گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بیان ارزش های انقلابی و اسلامی در مراسم محرم

ضرورت بیان ارزش های انقلابی و اسلامی در مراسم محرم