مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-05فرهنگي

بی حرمتی به خبرنگاران در مرکز واکسیناسیون شهیدرجایی


با اعلام وزارت بهداشت و وزارت فرهنگ و ارشاد گروه شغلی خبرنگاران هم در صف واکسیناسیون قرار گرفتند اما این داستان بر خلاف سایر نقاط کشور در هرمزگان با بی حرمتی آغاز شد.

- در مرکز واکسیناسیون شهید رجایی بندرعباس متعلق به اداره کل گمرک استان هرمزگان داشتند با ممانعت مدیر روابط عمومی این این اداره کل مواجه شدند.

عصر روز چهارشنبه طی پیامک دریافتی تعدادی از خبرنگاران و عکاسان رسانه های استان هرمزگانبه مرکز واکسیناسیون شهید رجایی بندرعباس متعلق به اداره کل گمرک استان هرمزگان مراجعه کردند و طبق لیست رویت شده در آن مرکز در نوبت تزریق قرار گرفتند.

آرش طالبی خبرنگار ایسنا در تشریح موضوع بی حرمتی به خبرنگاران در مرکز شهید رجایی بندرعباس گفت: پس از مدتی مدیر روابط عمومی اداره کل گمرک استان هرمزگان پس از سوالات خارج از حیطه کاری و تماس با برخی افراد با عصبانیت با اشاره به اینکه این مرکز متعلق به اداره کل گمرک استان هرمزگان بوده و خبرنگاران حق تزریق واکسن ندارند، اقدام به بی حرمتی به خبرنگاران و عکاسان حاضر در جمع کرد و با اختلال در روند واکسیناسیون اهالی رسانه سبب شد خبرنگاران و عکاسان حاضر در جمع به نشانه اعتراض این مرکز را ترک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی حرمتی به خبرنگاران در مرکز واکسیناسیون شهیدرجایی

بی حرمتی به خبرنگاران در مرکز واکسیناسیون شهیدرجایی