مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-05اجتماعي

تقویت کارآفرینی مهمترین عامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی


مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: تکمیل و تقویت اکو سیستم کارآفرینی شهری مهمترین عامل بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری است.

- مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: تکمیل و تقویت اکو سیستم کارآفرینی شهری مهمترین عامل بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین جلسه تخصصی بهره برداران مراکز تسهیل و توسعه ی کسب و کار و کارآفرینی اجتماعی (توتیا) در هفته مهارت و کارآفرینی با حضور بهره برداران مراکز 5 ،7 ، 9، 10 ، 19 و 11 تحت بستر وب برگزار شد.

سید مالک حسینی، مدیرعامل این سازمان با اشاره به لزوم توجه مدیریت شهری به کارآفرینی شهری و نقش شهرداری ها در بهبود وضعیت کسب و کار گفت: امروزه کارآفرینی به عنوان راهکاری مورد استقبال عموم مردم در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی مطرح گردیده و ظرفیت های موجود درمحیط زندگی، تکلیف مدیران شهری را در بهره گیری خلاقانه از این ظرفیت ها دوچندان کرده است.

حسینی با تاکید بر اینکه کارآفرینی نه تنها به عنوان یک نیروی محرک و سازنده اقتصادی، بلکه در بعدی گسترده تر به عنوان یک عامل پویای اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است افزود: رویکرد اصلی این مراکز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت کارآفرینی مهمترین عامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی

تقویت کارآفرینی مهمترین عامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی