مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 05:102021-08-05سياسي

مدیریت فرصتی است که برای خدمت باید از ان استفاده شود


رییس مجمع نمایندگان استان تهران، گفت: مدیریت ها فرصت است و باید از این فرصت ها در مسیر خدمت استفاده کرد چون همیشه این باب باز نیست.

  - ، حجت الاسلام سید رضا تقوی نماینده مردم تهران در مجلس در آیین تحلیف شورای ششم تهران با اشاره به اینکه پست ها، میز و مقام و مسئولیت ها دوران محدود دارد و همیشگی و ابدی نیست.

همچنین پست ها و مسئولیت ها ارثی نیستند که هر کسی بگوید این موقعیت میراث پدری است گفت: مقام نیز یک امانت است که در اختیار انسان قرار می گیرد تا به مردم خدمت کند و کسی که مسئولیت می پذیرد امانتدار است.

وی افزود: مدیر سابق هر آنچه که در اختیار داشته است باید به مدیر جدید تحویل بدهد و او باید اطلاعات لازم برای پیشرفت کار در اختیار مدیر جدید قرار بدهد و مدیران قدیم تجربیات خود را به مدیران جدید منتقل کنند و مدیران جدید هر ابهامی داشتند از مدیران قدیم سوال بپرسند و آنها نیز خالصانه پاسخ آنها را بدهند.

تقوی با بیان اینکه مدیر جدید برای تطهیر خود افراد و کارهای گذشته را زیر سوال ببرد و این اخلاق بدی است که در ارگان ها و نهادها گاهی اوقات مشاهده می کنیم و این اخلاق مناسبی نیست گفت: در هر سازمان و تشکیلاتی که در سطح مدیریت تغییر به وجود می آید ممکن است برخی از تصمیمات مدیران گذشته ناراضی باشند و برخی از این آدم های ناراضی با آمدن مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت فرصتی است که برای خدمت باید از ان استفاده شود

مدیریت فرصتی است که برای خدمت باید از ان استفاده شود