مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 04:502021-08-05اجتماعي

بومی سازی علوم پایه با کمک جهاد دانشگاهی


رییس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جهاددانشگاهی بسیاری از تولیدات فنی و توسعه مرزهای دانش در عرصه علوم پایه را بومی سازی کرده است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جهاددانشگاهی بسیاری از تولیدات فنی و توسعه مرزهای دانش در عرصه علوم پایه را بومی سازی کرده است، گفت: ایجاد و راه اندازی موسسات و پژوهشکده ها، احداث پارک های علمی در کشور و تربیت پژوهشگران توانمند و با انگیزه از دیگر اقدامات جهاد دانشگاهی است.

مجتبی بنیادیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به حضور فعال جهاددانشگاهی در نشر آثار علمی، انتشار کتب و مقالات، اظهار کرد: ورود به عرصه آموزش دانشجویان با تربیت هزاران دانشجو در دانشگاه ها و مجتمع های آموزش عالی و مراکز علمی کاربردی و به ویژه دانشگاه علم و فرهنگ از عملکردهای جهاددانشگاهی است.

وی افزود: جهاددانشگاهی به مرکزی برای نمایه آثار و تولیدات علمی با راه اندازی پایگاه SID تبدیل شده است و در عرصه رسانه ای به خصوص با اداره خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و خبرگزاری قرآنی ایکنا و نیز مرکز افکارسنجی ایسپا فعال است.

رییس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جهاددانشگاهی بسیاری از تولیدات فنی و توسعه مرزهای دانش در عرصه علوم پایه را بومی سازی کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی علوم پایه با کمک جهاد دانشگاهی

بومی سازی علوم پایه با کمک جهاد دانشگاهی