مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 04:202021-08-05حوادث

کلاهبرداری با ترفند فروش لوازم خانگی در اینستاگرام


رییس پلیس فتا استان زنجان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی با ترفند فروش لوازم خانگی خبر داد و گفت: با توجه به احتمال فروش کالاهای معیوب و تقلبی، - ایسنا/زنجان رییس پلیس فتا استان زنجان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی با ترفند فروش لوازم خانگی خبر داد و گفت: با توجه به احتمال فروش کالاهای معیوب و تقلبی، بهترین راه تهیه لوازم خانگی، خرید از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر است.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای کلاهبرداری با ترفند فروش لوازم خانگی، اظهار کرد: یکی از شهروندان زنجانی با در دست داشتن شکواییه قضایی به پلیس فتا مراجعه کرد و مدعی شد اخیرا برای خرید لوازم خانگی به یک صفحه اینستاگرامی مراجعه کرده و پس از انتخاب کالای مورد نظر و پرداخت مبلغی بابت بیعانه، فروشنده از ارسال کالا خودداری و پاسخگوی تماس های او نیست.

وی در رابطه با دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی، افزود: برابر بررسی و اقدامات فنی، متهم به هویت معلوم در یکی از استان های همجوار شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتای استان انتقال داده شد.

این مسئول با بیان اینکه متهم در تحقیقات به عمل آمده ضمن اقرار به جرم، انگیزه خود از این عمل را مشکلات مالی عنوان کرد، تصریح کرد: گفتنی است متهم برای سیر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با ترفند فروش لوازم خانگی در اینستاگرام

کلاهبرداری با ترفند فروش لوازم خانگی در اینستاگرام