مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 04:202021-08-05سياسي

تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان سمنان/ تقدیر از آیت الله شاهچراغی


آیین معارفه نماینده جدید ولی فقیه در سمنان و امام جمعه مرکز استان، با حضور حجت الاسلام حاج علی اکبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و مسئولان استانی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین معارفه نماینده جدید ولی فقیه در سمنان و امام جمعه مرکز استان صبح پنجشنبه با حضور حجت الاسلام حاج علی اکبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، مسئولان استانی و شهرستانی در حالی برگزار شد که تقدیر از چهار دهه امامت جمعه آیت الله شاهچراغی نماینده سابق ولی فقیه در استان و عضو خبرگان یکی از بخش های این مراسم است.

قرار است در این مراسم در کنار تقدیر از شاهچراغی که از ابتدای انقلاب امامت جمعه در استان سمنان را برعهده دارد، حکم مسئولیت حجت الاسلام مطیعی نیز که به امضای رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیده، به وی داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده جدید ولی فقیه در استان سمنان متولد سال 43 در سمنان است وی سابقه تدریس برای طلاب غیر ایرانی و تدریس دروس اصول فقه، شرح لمعه، عقاید، اخلاق، رسائل و مکاسب و کفایه در حوزه های علمیه را نیز در کارنامه دارد.

او همچنین رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان سمنان نیز محسوب می شود و از امروز به صورت رسمی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان سمنان معرفی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان سمنان/ تقدیر از آیت الله شاهچراغی

تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان سمنان/ تقدیر از آیت الله شاهچراغی