مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 03:402021-08-05بين الملل

روسیه: اطلاعات درباره حمله به کشتی اسراییل متناقض و برپایه حدس و گمان است


معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در واکنش به اتهام زنی های اخیر رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی به ایران درباره حادثه کشتی «مرسر استریت» تصریح کرد که این اطلاعات متناقض و بر پایه حدس و گمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سفیر و معاون نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد در مورد حادثه حمله به نفتکش در منطقه خلیج فارس گفت: ما هنوز در حال مطالعه جزییات هستیم.

بسیاری از اطلاعات متناقض و تجزیه و تحلیل ها بر مبنای حدس و گمان است و ما آنها را به طور کامل رد می کنیم.

دیمیتری پولیانسکی چهارشنبه شب در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد حمله به نفتکش در سواحل عمان گفت: ما باید حقایق را ثابت کنیم، باید ببینیم و نیازی به عجله در هیچ نتیجه گیری یا اقدامی نداریم بدون اینکه مدارکی از آنچه اتفاق افتاده است داشته باشیم.

پولیانسکی همچنین در مورد وضعیت افغانستان گفت: ما فکر می کنیم هم اکنون این افغان ها هستند که باید همه مشکلات خود را برطرف کنند و بفهمند که از کشورشان چه می خواهند و چگونه می خواهند این کشور را توسعه دهند.

به دنبال اتهامات واهی آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر به ایران در مورد حمله به نفتکش در سواحل عمان، زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل در نامه ای به رییس شورای امنیت سازمان ملل درباره تلاش های مشکوک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: اطلاعات درباره حمله به کشتی اسراییل متناقض و برپایه حدس و گمان است

روسیه: اطلاعات درباره حمله به کشتی اسراییل متناقض و برپایه حدس و گمان است