مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-05پزشكي

واکسینه شدن 24 درصدی جمعیت بالای 18 سال گیلان/ درخواست افزایش سهمیه واکسن


معاون درمان علوم پزشکی گیلان، از واکسینه شدن 24 درصدی جمعیت بالای 18 سال استان خبر داد و گفت: 75 درصد جمعیت بالای 60 سال نیز واکسن کرونا را تزریق کردند.

- ایسنا/گیلان معاون درمان علوم پزشکی گیلان، از واکسینه شدن 24 درصدی جمعیت بالای 18 سال استان خبر داد و گفت: 75 درصد جمعیت بالای 60 سال نیز واکسن کرونا را تزریق کردند.

دکتر انوش دهنادی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ظرفیت اکثر بیمارستان های استان گیلان به دلیل شیوع کرونا در حال تکمیل است، اظهار کرد: اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، بیماری از کنترل خارج خواهد شد.

وی از بستری شدن 435 بیمار جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر 1645 بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند و حال 225 نفر وخیم است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به بسیج همه مراکز درمانی برای مراقبت از مبتلایان به کرونا، گفت: با توجه به تصمیمات متخذه در ستاد کرونا جهت مقابله با خیز پنجم بیماری کووید19، انجام هرگونه عمل غیراورژانسی به علت شدت شیوع کرونا و لزوم اختصاص بیشترین تخت های بیمارستانی به این بیماران، در همه مراکز درمانی ممنوع است.

دهنادی مقدم، با اشاره به روند واکسیناسیون در استان، خاطرنشان کرد: گیلان یکی از پنج استان برتر کشور در واکسیناسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه شدن 24 درصدی جمعیت بالای 18 سال گیلان/ درخواست افزایش سهمیه واکسن

واکسینه شدن 24 درصدی جمعیت بالای 18 سال گیلان/ درخواست افزایش سهمیه واکسن