مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-05پزشكي

خیز بلند کرونا در گیلان/1645 بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند


به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم اکنون یک هزار و 645 بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری هستند که 225 نفر آن ها بدحال بوده و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، از اواسط تیرماه بود که ویروس دلتا وارد کشور شده و موجی از نگرانی ها را در دل مردم و به کشور مسؤولان وزارت بهداشت بارها نسبت به قدرت سرایت گونه جهش یافته کرونا هشدار دادند که در صورت بی توجهی به روند فعالیت این نوع از ویروس جهش یافته کرونا کشور دوباره درگیر بحران می شود با این تفاوت که این بحران کاملاً متفاوت و سهمگین تر از پیک های گذشته از ابتدای همه گیری است.

کارشناسان حوزه بهداشت و درمان با اشاره به قدرت سرایت پذیری بسیار بالای ویروس دلتا یا همان ویروس هندی تأکید دارند شکل گیری خوشه های کوچک همه گیری در مناطق مختلف و جمعیت سیال نکاتی هستند که به سرعت برای نظام بهداشت و درمان ایران دردسرساز خواهد شد، سیستمی که تا آن زمان نزدیک به 16 ماه قهرمانانه مقابل ویروس منحوس با تمام توان ایستادگی کرده بود.

بعد از شیوع موج سنگین کرونا در کشور، ستاد ملی مبارزه با کرونا 6 روز ادارات تهران را تعطیل اعلان کرد که همین امر منجر به هجوم بی سابقه مسافران به استان های شمالی گیلان، مازندران و گلستان شده و اکنون وضعیت شیوع کرونا در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز بلند کرونا در گیلان/1645 بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند

خیز بلند کرونا در گیلان/1645 بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند