مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 03:302021-08-05فرهنگي

چهار مازندرانی برگزیده جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت:برگزیدگان پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک ونوجوان سال 1399 تا1400 معرفی شدند که 4 مازندرانی در میان برگزیدگان حضور دارند.

- ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت:برگزیدگان پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک ونوجوان سال 1399 تا1400 معرفی شدند که 4 مازندرانی در میان برگزیدگان حضور دارند.

عباس زارع در این خصوص گفت : پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان که از اوایل پاییز سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرده بود، به پایان رسید.

وی افزود : از بین 27 هزار باشگاه با 450 هزار عضو که در 1960 شهر و روستا تشکیل شده بود، نامزدهای مرحله نهایی این برنامه از سوی هیئت داوران آن اعلام شدندکه در میان این راه یافتگان ، 7 مازندرانی حاضر بودند که هیئت داوران پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان پس از آثار رسیده به دبیرخانه مرکزی، تعداد 40 باشگاه، 40 نامه به نویسنده و 40 فیلم کوتاه معرفی کتاب را به عنوان نامزد های راه یافته به مرحله نهایی اعلام کرد و در نهایت با اعلام برگزیدگان نهایی ، 4 باشگاه های مازندرانی برگزیده و شایسته تقدیر شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: در بخش باشگاه های مهد کودک فعال پنجمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی کودک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار مازندرانی برگزیده جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان

چهار مازندرانی برگزیده جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان