مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 03:102021-08-04سياسي

500 طلبه لرستانی همزمان با ماه محرم در فضای مجازی فعالیت تبلیغی خواهند کرد


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از فعالیت 500 طلبه بومی و غیربومی در بستر فضای مجازی با هدف بیان فلسفه قیام عاشورا خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از فعالیت 500 طلبه بومی و غیربومی در بستر فضای مجازی با هدف بیان فلسفه قیام عاشورا خبر داد.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در آستانه ماه محرم با برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه مراسم عزاداری ایام محرم در راستای ارتقای سطح آگاهی هیئت های مذهبی، مداحان و مبلغان و مبلغات و روحانیون اقدام کرده است.

وی از فعالیت 500 مبلغ و مبلغه بومی و غیربومی در بستر فضای مجازی با هدف بیان فلسفه قیام عاشورا، اهداف امام حسین(ع) از قیام کربلا و همچنین پاسخ به شبهات خبر داد و افزود: این مبلغان و مبلغات کارگاه های پودمانی را طی کرده و از نظر فعالیت در بستر فضای مجازی تجربه لازم را دارند.

غلامی ادامه داد: دو روز قبل از آغاز ماه محرم با هدف ارتقای سطح اعتقادی و برگزاری یک عزاداری با شور همراه با شعور کارگاه های توجیهی با حضور اساتیدی از قم و تهران ویژه مسئولان هیئت های مذهبی، روحانیون، مداحان و فعالان فرهنگی و مذهبی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 طلبه لرستانی همزمان با ماه محرم در فضای مجازی فعالیت تبلیغی خواهند کرد

500 طلبه لرستانی همزمان با ماه محرم در فضای مجازی فعالیت تبلیغی خواهند کرد