مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 02:352021-08-04سياسي

روحیه جهادی مدیران دولت آینده راه حل غلبه بر مشکلات است


نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران و وزرای دولت آینده باید دارای روحیه جهادی، کاری و پیگیر برای حل مسائل مردم و کشور باشند.

- سید مسعود خاتمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اظهار داشت: در چند سال گذشته در کنار مشکلات تحریم و کرونا باید نبود نظارت را هم اضافه کرد، نظارت در دولت قبل جدی گرفته نشد و رها شده بود، به ویژه در ماه های آخر احساس می شد نظارتی در کار نیست.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مانند سیمان را بررسی کند و فشار را از دوش مردم کمتر کند.

وی با تأکید بر اینکه معیشت مردم نخستین انتظار نمایندگان از دولت جدید است، گفت: در استان اصفهان مهم ترین انتظاری که نمایندگان دارند آب شرب و کشاورزی است، که باید با یک سیاست گذاری درست و ملی مشکلات آب شرب و کشاورزی استان اصفهان حل شود تا مانند استان خوزستان نشود که بعد از سال ها و ماه ها بی تدبیری و بی سیاستی به مردم فشار وارد شود و بعد با اعتراض مردم با چند کار کوچک مشکل حل شود.

خاتمی بیان کرد: باید در استان اصفهان سیاستی برای حل مشکل آب انجام شود و یک استاندار قوی بر کار نظارت کند و با هماهنگی و همکاری استان های دیگر با استفاده از منابع موجود مشکل آب حل شود و فشار در بخش کشاورزی به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه جهادی مدیران دولت آینده راه حل غلبه بر مشکلات است

روحیه جهادی مدیران دولت آینده راه حل غلبه بر مشکلات است