مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 00:052021-08-04ورزشي

آشوبی: انتظارات از پرسپولیس در آسیا بالا است/بحث حمایت خاص را تمام کنید


انتظارات از پرسپولیس در آسیا هم بالا است و برای موفقیت باید زودتر تیم فصل بعد را تشکیل داد.

- فرزاد آشوبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: دلیل اصلی این قهرمانی ساختاری است که در طول مانند حسین کنعانی زادگان برخی نفرات دیگر هم از  پرسپولیس  جدا شوند اما پس از آن خیلی مهم است طبق خواسته مربیان، نفرات جدید و با کیفیتی جذب شوند تا این روند خوب ادامه داشته باشد.

آشوبی درباره تأکید یحیی گل محمدی بر حفظ بازیکنانی که قراردادشان با  پرسپولیس به اتمام رسیده است، گفت: خواستن یک بحث است اما بحث مهم تر شرایطی است که سبب توافق و تمدید قرارداد آنها می شود.

در صورت جدایی تعدادی از این نفرات، شاید کادر فنی صلاح بداند بازیکنان باکیفیتی می توانند به  پرسپولیس کمک کنند که در آن صورت باید این نفرات جذب شوند.

باز هم تاکید می کنم از بعد فنی تشکیل یک تیم خوب مطابق سلیقه های سرمربی و دستیارانش و پس از آن تدارکات مناسب، زمان بندی دقیق برای شروع تمرینات و حمایت کافی از تیم در تکرار موفقیت ها نقش دارد.

وی در خصوص اینکه به نظر می رسد پرسپولیس با توجه به برگزاری بازی اش با استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا نیاز دارد هرچه سریع تر تیم فصل آینده اش را شکل بدهد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوبی: انتظارات از پرسپولیس در آسیا بالا است/بحث حمایت خاص را تمام کنید

آشوبی: انتظارات از پرسپولیس در آسیا بالا است/بحث حمایت خاص را تمام کنید