مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 20:102021-08-04سياسي

واگذاری طرح جامع گردشگری به جهاد دانشگاهی/خبرگزاری سیناپرس راه اندازی می شود


رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: از سوی استانداری اردبیل و میراث فرهنگی بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل به جهاد دانشگاهی واگذار شد.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: از سوی استانداری اردبیل و میراث فرهنگی بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل به جهاد دانشگاهی واگذار شد.

مهران اوچی اردبیلی 13 مرداد در نشست با خبرنگاران در آستانه سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهادگران عرصه جهاد دانشگاهی جزو شریف ترین نیروهای انقلابی هستند که از بدو تاسیس این نهاد با تمام توان جهادی در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارند.

وی با تبریک به دولت جدید خاطرنشان کرد: با استقرار دولت سیزدهم جهاد دانشگاهی آمادگی خود را برای هر نوع همکاری اعم از علمی، فرهنگی، تحقیقات و فناوری و .

اعلام می دارد.

رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل از فعالیت دو خبرگزاری مستقل ایسنا و ایکنا در بدنه جهاد دانشگاهی استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: این دو خبرگزاری با انتشار هزاران خبر در طول سال در عرصه رسانه ای استان شناخته شده و جز خبرگزاری های منبع و مرجع تلقی می شوند.

اوچی اردبیلی همچنین از راه اندازی خبرگزاری سیناپرس همزمان با سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار در اردبیل خبر داد و گفت: در ماه های آخر سال گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری طرح جامع گردشگری به جهاد دانشگاهی/خبرگزاری سیناپرس راه اندازی می شود

واگذاری طرح جامع گردشگری به جهاد دانشگاهی/خبرگزاری سیناپرس راه اندازی می شود