مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 19:152021-08-04پزشكي

درخواست برای استقرار بیمارستان صحرایی در آبادان


رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: به دلیل افزایش بیماران و تکمیل بیمارستان، درخواست استقرار بیمارستان صحرایی در آبادان را داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجنوب غرب خوزستان اظهار کرد: سرعت انتشار بیماری در منطقه بسیار بالاست اگر وضع به همین منوال ادامه پیدا کند و شهرها تعطیل نشوند فاجعه اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: ظرفیت بیمارستان آیت اله طالقانی آبادان به عنوان بیمارستان مرکزی بستری بیماران کرونایی تکمیل شده است و دیگر جایی برای بیماران جدید ندارد.

بخش های بستری و درمان سرپایی بیماران در تمامی بیمارستان های تابع افزایش پیدا کرده است و هیچ بیمارستان سفیدی نداریم.

سلمان زاده با اشاره به اینکه از بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان درخواست کمک برای برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه کردیم، بیان کرد: شرایط کنونی به وجود آمده ناشی از کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عادی انگاری مردم و مسئولان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: غیبت مدعوین جلسه امروز شاخص گویایی برای عادی انگاری مسئولان و تنها ماندن مجموعه بهداشت و درمان در این شرایط بحرانی است.

سلمان زاده با تاکید بر اینکه استقبال از واکسیناسیون در گرو های سنی بالاتر، کمتر است و انتظار داریم شهروندان، بزرگترها را به تزریق واکسن تشویق کنند، عنوان کرد: تمام توان و ظرفیت بخش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برای استقرار بیمارستان صحرایی در آبادان

درخواست برای استقرار بیمارستان صحرایی در آبادان