مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 18:352021-08-04ورزشي

فولاد برنده دربی دارا و ندار فوتبال/ملوان از رسیدن به فینال باز ماند


در مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال تیم ملوان بندرانزلی با شکست در مقابل حریف خوزستانی خود از صعود به فینال جام حذفی باز ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی  بین دو تیم فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی  از ساعت 21 در ورزشگاه فولاد آرنا آغاز شد که در پایان این مسابقه با نتیجه دو به یک به سود فولاد خوزستان به پایان رسید.

  احسان مرادیان، سینا شاه عباسی، موسی کولی بالی، صالح حردانی، وحید حیدریه، محمد آبشک، محمدزبیر نیک نفس، آیاندا پاتوسی، حسین ابراهیمی، محمدرضا عباسی و لوسیانو پریرا بازیکنانی هستند که ترکیب فولاد خوزستان مقابل ملوان انزلی را تشکیل می دهند.

  مازیار زارع سرمربی ملوان شیرازه تیم گیلانی از هم پاشید.

در دقیقه 36 فولاد صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که  در میانه زمین ملوان انزلی ، وحید حیدریه با پای چپ ارسال انجام داد که توپ پس از برخورد به زمین و بدون دخالت بازیکنان هر دو تیم به گوشه دروازه رفت تا فولاد با شوت غافلگیرکننده به گل برسد.

پس از گل اول پاس بلند به محوطه جریمه ملوان انزلی را لوسیانو پریرا با یک مهار خوب و پاس در عرض به آیاندا پاتوسی رساند تا او با یک ضربه و عبور دادن توپ از بالای سر دروازه بان گل دوم فولاد را به ثمر رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد برنده دربی دارا و ندار فوتبال/ملوان از رسیدن به فینال باز ماند

فولاد برنده دربی دارا و ندار فوتبال/ملوان از رسیدن به فینال باز ماند