مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 18:352021-08-04ورزشي

بسکتبال در دستان مدیران ناکارآمد/ حواشی و دیگر هیچ!


بسکتبال ایران طی 4 سال گذشته حواشی زیادی را به خود دیده که نشان از مدیریت ناکارآمد در این رشته دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بسکتبال ایران این روزها اسیر حواشی زیادی است که همه آنها از فدراسیون نشات می گیرد.

4 سال قبل انتظار می رفت با رفتن محمود مشحون این رشته روزهای بهتری را تجربه کند، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه حواشی آن بیش از گذشته شد.

مدیرانی که در راس کار قرار گرفتند، خودشان سرمنشا این حواشی بودند و در هر مسابقه، اردو یا تورنمنت یک مشکل را برای بسکتبال ایران ایجاد کردند.

رامین طباطبایی دی ماه 96 به عنوان رییس جدید فدراسیون انتخاب شد و اشتباهات او از همان زمان با انتخاب مهران شاهین طبع به عنوان سرمربی تیم ملی آغاز شد.

در حالی که مهران حاتمی نتایج خوبی را با تیم ملی گرفته بود و می توانست به کار خود ادامه دهد اما دوستان حاضر در فدراسیون شاهین طبع را در شرایط حساس از هدایت تیم ملی سر باز زده بود، به نیمکت تیم ملی رساندند.

انتخاب مسعود قاسمی در کنار شاهین طبع به عنوان سرپرست تیم ملی و مدیر تیم های ملی این اشتباه را تکمیل کرد و استارت حواشی در تیم ملی با حضور قاسمی زده شد.

او تا پیش از این هیچگاه در تیم ملی فعالیت نداشت اما به واسطه دوستی با طباطبایی و کارهایی که برایش قبل از انتخابات انجام داد، به این سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسکتبال در دستان مدیران ناکارآمد/ حواشی و دیگر هیچ!

بسکتبال در دستان مدیران ناکارآمد/ حواشی و دیگر هیچ!