مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 17:552021-08-04اقتصادي

ارزیابی کیفیت مرغ بسته بندی و عرضه شده در خرم آباد


رییس اداره دامپزشکی خرم آباد از اجرای ماهانه طرح ارزیابی کیفیت مرغ بسته بندی کشتارگاه های طیور عرضه شده در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس اداره دامپزشکی خرم آباد از اجرای ماهانه طرح ارزیابی کیفیت مرغ بسته بندی کشتارگاه های طیور عرضه شده در این شهرستان خبر داد.

دکتر مجید حاتمی نیا از اجرای ماهانه طرح ارزیابی کیفیت مرغ بسته بندی کشتارگاه های طیور عرضه شده در شهرستان خرم آباد خبر داد و گفت: این طرح با پشتیبانی اداره کل دامپزشکی استان به منظور بررسی وضعیت بهداشتی کشتار مرغ در کشتارگاه ها و پایش کیفیت محصول نهایی، پس از بسته بندی مرغ و توزیع در شهر به صورت ماهیانه انجام می شود.

وی افزود: پس از عرضه فاکتورهایی مانند کیفیت ظاهری و بهداشت بسته بندی، میانگین میزان خونابه، وجود اجزای غیر خوراکی و حرام در داخل بسته بندی و .

بررسی می شوند.

رییس اداره دامپزشکی خرم آباد بیان کرد:در این طرح به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از هرگونه سودجویی در کشتارگاه ها، علاوه بر بررسی موارد بهداشتی، از حضور کارشناسان صنعت، معدن و تجارت و در صورت نیاز از حضور کارشناسان تعزیرات حکومتی در راستای پیگیری و اعمال قانون استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی کیفیت مرغ بسته بندی و عرضه شده در خرم آباد

ارزیابی کیفیت مرغ بسته بندی و عرضه شده در خرم آباد