مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 17:402021-08-04اقتصادي

دلالان آرامش بازار مرغ را در گیلان بر هم زدند


گروه های فشار و دلالانی در استان وجود دارند که آرامش بازار را بر هم زده و مانع دسترسی مردم به این محصول پروتیینی می شوند.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان گفت: گروه های فشار و دلالانی در استان وجود دارند که آرامش بازار را بر هم زده و مانع دسترسی مردم به این محصول پروتیینی می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در نشست کنترل و تنظیم بازار مرغ در استان گیلان، با اشاره به اینکه روزانه حدود 600 تن مرغ در استان تولید شده و 300 تن آن مورد نیاز مردم استان بوده و مابقی به استان های دیگر صادر می شود تصریح کرد: گروه های فشار و دلالانی در استان وجود دارند که آرامش بازار را بر هم زده و مانع دسترسی مردم به این محصول پروتیینی می شوند.

رییس کل دادگستری استان گیلان در ادامه دستور داد تا کمیته ای متشکل از سازمان جهاد کشاورزی، صمت، اصناف و تعزیرات تشکیل شده و سریعا درخصوص حل این مشکل اقدام کنند.

وی با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با اخلال گران در حوزه تولید و توزیع اظهار کرد: همزمان با تشکیل این کمیته، بازدیدهای میدانی نیز برای نظارت هر چه بیشتر بر مراکز توزیع مرغ در سطح شهر انجام می شود.

سید مهدی فلاح میری، دادستان مرکز استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به بازیدهای انجام شده از مراکز توزیع مرغ و نارضایتی مردم ضمن تذکر جدی برای رفع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالان آرامش بازار مرغ را در گیلان بر هم زدند

دلالان آرامش بازار مرغ را در گیلان بر هم زدند