مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 17:052021-08-04اجتماعي

شرکت کلرپارس موظف به رفع مشکلات خود در زمان بندی تعیین شده است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر تشکیل کارگروهی تخصصی برای ارائه راهکار حل مشکلات ایمنی و زیست محیطی شرکت کلرپارس با حضور نمایندگان دستگاه های مسئول، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر تشکیل کارگروهی تخصصی برای ارائه راهکار حل مشکلات ایمنی و زیست محیطی شرکت کلرپارس با حضور نمایندگان دستگاه های مسئول، گفت: شرکت کلرپارس موظف است در زمان بندی تعیین شده راهکارهای لازم را اجرایی و مشکلات را رفع کند.

محمدباقر هنربر در جلسه ای در استانداری با اشاره به نقش شرکت کلرپارس در تولید و اشتغال استان، گفت: در کنار بحث تولید، مسأله محیط زیست و ایمنی هم بسیار مهم است و نباید مورد غفلت واقع شود.

وی با بیان اینکه حمایت های خوبی از شرکت کلرپارس انجام شده است، افزود: این جلسه نیز در جهت حمایت از این واحد تولیدی است و می خواهیم فعالیت های تولیدی با ایمنی و رعایت الزامات زیست محیطی ادامه یابد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ایمن سازی و مصون سازی شرکت کلرپارس، گفت: از منظر پدافند غیرعامل اقدامات انجام شده در این شرکت کافی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت کلرپارس موظف به رفع مشکلات خود در زمان بندی تعیین شده است

شرکت کلرپارس موظف به رفع مشکلات خود در زمان بندی تعیین شده است