مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 16:402021-08-04اقتصادي

آبرسانی به 471 روستای دارای تنش آبی خوزستان تا پایان سال


معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: امیدوار هستیم تا پایان امسال کار آبرسانی به 471 روستای دارای تنش و مشکل آبی به اتمام برسد.

- ایسنا/خوزستان معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: امیدوار هستیم تا پایان امسال کار آبرسانی به 471 روستای دارای تنش و مشکل آبی به اتمام برسد.

فاضل عبیات در جلسه هماهنگی مدیریت بحران استان با موضوع تنش آبی که امروز، 13 مردادماه در استانداری برگزار شد، در خصوص اقدامات انجام شده برای رفع تنش آبی خوزستان اظهار کرد: مشکلاتی که در زمینه تامین آب روستایی و بخش کشاورزی در ماه های اخیر داشتیم باعث بروز مشکلاتی برای مردم کلیه شهرهای خوزستان شد که این مشکلات در برخی از نقاط، بیشتر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: جلسه ای که امروز برگزار شد برای بررسی وضعیت آبرسانی روستایی دشت آزادگان، هویزه و حمیدیه بود؛ در پی بازدیدی که روز گذشته استاندار از این شهرها داشت و جلسات متعددی که در استانداری و فرمانداری های این سه شهر برگزار شد، تصمیماتی برای رفع تنش آبی و مشکلات آبی این روستاها اتخاذ شد.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در خصوص آب روستاهای شهرستان هویزه گفت: یکی از پروژه های بسیار مهمی که انجام شد مربوط به تاسیسات آب امام علی (ع) در شهرستان هویزه بود؛ این پروژه باعث رفع مشکلات و تنش آبی 44 روستا با ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 471 روستای دارای تنش آبی خوزستان تا پایان سال

آبرسانی به 471 روستای دارای تنش آبی خوزستان تا پایان سال