مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 16:252021-08-04اجتماعي

اقدام جالب طبیعت دوست کهگیلویه و بویراحمد برای حفظ حیات وحش


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوستدار طبیعت هم استانی پس از مشاهده یک قطعه پرنده هوبره که قادر به پرواز نبود تمامی هزینه های تیمارداری آن را پرداخت کرده و بعد از بهبود آن را به محیط زیست تحویل داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوستدار طبیعت هم استانی پس از مشاهده یک قطعه پرنده هوبره که قادر به پرواز نبود تمامی هزینه های تیمارداری آن را پرداخت کرده و بعد از بهبود آن را به محیط زیست تحویل داد.

سید اسدالله هاشمی افزود: طی تماس تلفنی امروز یک طبیعت دوست هم استانی، مبنی بر تحویل یک قطعه پرنده هوبره، مامورین یگان حفاظت و اداره حیات وحش استان به محل اعزام می شوند.

وی اظهار کرد: آنگونه که این دوستدار طبیعت بیان داشته است، حین طبیعت گردی در حاشیه دنا، به یک نفر برخورد می کند که وی یک قطعه پرنده هوبره را که به دلیل نامعلومی دچار ضعف شده و قادر به پرواز نبوده است را به همراه دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این دوستدار طبیعت به دامپزشک مراجعه کرده و پس از پرداخت تمامی هزینه های تیمارداری و اطمینان از سلامتی، طی تماس تلفنی با محیط زیست، صبح امروز پرنده را تحویل داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جالب طبیعت دوست کهگیلویه و بویراحمد برای حفظ حیات وحش

اقدام جالب طبیعت دوست کهگیلویه و بویراحمد برای حفظ حیات وحش