مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 16:202021-08-04بين الملل

ابوالغیط: هیچ پیشرفتی در روند تحقیقات انفجار بندر بیروت حاصل نشده است


متاسفانه هیچ گونه پیشرفتی در روند کشف حقیقت و عاملان و مسؤولان انفجار بندر بیروت حاصل نشده است.

- دبیرکل اتحادیه عرب تاکید کرد: متاسفانه هیچ گونه پیشرفتی در روند کشف حقیقت و عاملان و مسؤولان انفجار بندر بیروت حاصل نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، احمد ابوالغیط ، دبیرکل اتحادیه عرب تاکید کرد انفجار بندر بیروت بیش از یک حادثه صرف بود چرا که دلایلی که منجر به این حادثه شد هم اکنون نیز در مشکلات سیاسی و کشمش های جاری نهفته است.

ابوالغیط افزود: این دلایل با وجود اینکه یک سال از وقوع آن فاجعه می گذرد، متاسفانه اکنون بدون هیچ تغییری پابرجاست و هیچ گونه پیشرفتی در روند کشف حقیقت و عاملان و مسؤولان این جنایت در حق مردم لبنان به وجود نیامده است.

دبیرکل اتحادیه عرب ادامه داد: مردم لبنان شایسته بهتر از اینها هستند و همگان راه برون رفت از تنگنای خطرناک کنونی را می دانند اما متاسفانه برخی همچنان منافع سیاسی خود را بر منافع ملی ارجحیت می دهند.

ابوالغیط در ادامه در سخنرانی خود در کنفرانس کمک به مردم لبنان که به ابتکار فرانسه برگزار شد، هشدار داد که ادامه روند کنونی به بروز وضعیتی پیچیده تر، خطرناک تر و دشوارتر برای مردم لبنان و همه منطقه خواهد انجامید، بافت جامعه در حال از هم گسستن است و نهادهای لبنانی نیز در نتیجه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوالغیط: هیچ پیشرفتی در روند تحقیقات انفجار بندر بیروت حاصل نشده است

ابوالغیط: هیچ پیشرفتی در روند تحقیقات انفجار بندر بیروت حاصل نشده است