مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 16:152021-08-04سياسي

ایران در نامه ای به دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی، اتهامات ساختگی را محکوم کرد


سفیر ایران در لندن در نامه ای به دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی، اتهامات ساختگی علیه جمهوری اسلامی را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محسن بهاروند سفیر  جمهوری اسلامی ایران در لندن در نامه ای به دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی، اتهامات ساختگی علیه ایران را محکوم کرد.

محسن بهاروند سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن، با ارسال نامه ای به دبیر کل سازمان بین المللی دریانوردی مستقر در لندن، ضمن محکوم کردن خبر سازی های دروغین در مورد اقدامات ایران برای آسیب زدن به امنیت دریانوردی در خلیج فارس و دریای عمان، از جامعه بین المللی درخواست کرد که برای مقابله با این مواضع بی ثبات کننده، همکاری کنند.

سفیر ایران در این نامه ضمن رد همه اتهامات بی پایه و اساس که همگب با انگیزه های سیاسی و به منظور ایجاد بی ثباتی و آسیب وارد آوردن به امنیت و سلامت دریانوردی، مطرح شده اند، تعهد کشورمان را به حفظ امنیت و ایمنی دریانوردی یادآوری کرده و نوشته است: ما معتقدیم که حفظ امنیت دریانوردی در جهت منافع ایران و جامعه بین المللی است.

این دیپلمات ارشد کشورمان در ادامه این نامه خاطرنشان کرده که رفتارهای ماجراجویانه و مغرضانه تعداد خاصی از کشورها، با زبانی آمیخته با زور و تهدید، علیه جمهوری اسلامی ایران، نه تنها ناقض اصل ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در نامه ای به دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی، اتهامات ساختگی را محکوم کرد

ایران در نامه ای به دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی، اتهامات ساختگی را محکوم کرد