مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 16:002021-08-04سياسي

هیچ کس خارج از یمن نمی تواند برای این کشور تصمیم بگیرد


رییس جمهور با بیان اینکه یمن به جلوه ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار جهانی تبدیل شده است، گفت: هیچ کس خارج از یمن نمی تواند برای این کشور تصمیم بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی عصر امروز چهارشنبه در دیدار محمد عبدالسلام فرستاده ویژه دولت نجات ملی یمن با تجلیل از مقاومت و ایستادگی مردم و مجاهدین یمن در مقابل مستکبران و زورگویان، اظهار داشت: امروز یمن به جلوه ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار جهانی و افتخار جهان اسلام و جهان عرب تبدیل شده است.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: مقاومت و ایستادگی مردانه مردم و جوانان یمن برای عزت و استقلال خود در مقابل استکبار و ایادی آن، همه جهانیان را حیرت زده کرده است و این افتخار نه تنها برای مردم یمن بلکه متعلق به همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان است.

رییسی با تاکید بر اینکه مردم و مجاهدین یمن پیروز میدان هستند، تصریح کرد: امروز برای همه جهانیان و حتی متجاوزین آشکار است که پیروز واقعی این عرصه کیست.

رییس جمهور با بیان اینکه سرنوشت یمن باید به دست خود یمنی ها رقم بخورد، تاکید کرد: هیچ کس خارج از یمن نمی تواند برای این کشور تصمیم بگیرد.

محمد عبدالسلام فرستاده ویژه دولت نجات ملی یمن نیز در این دیدار با تبریک و اظهار خشنودی از انتخاب رییسیِ، گفت: یمن گام های بلند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کس خارج از یمن نمی تواند برای این کشور تصمیم بگیرد

هیچ کس خارج از یمن نمی تواند برای این کشور تصمیم بگیرد