مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 15:152021-08-04اقتصادي

نیروگاه منتظر قائم سه درصد از برق کشور را تأمین می کند


این نیروگاه حدود 20 درصد از نیاز برق استان های تهران و کرج را تأمین می کند که حدود سه درصد از نیاز برق کل کشور است.

- ایسنا/البرز مدیرعامل نیروگاه منتظرقائم گفت: این نیروگاه حدود 20 درصد از نیاز برق استان های تهران و کرج را تأمین می کند که حدود سه درصد از نیاز برق کل کشور است.

محمد دانک در نشست خبری روز چهارشنبه 13 مرداد ضمن گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تأسیس نیروگاه منتظر قائم به اهمیت مسایل زیست محیطی اشاره کرده و گفت: این نیروگاه اقدامات مناسبی در این رابطه انجام داده و توانسته است استاندارد 14000 را در خصوص مسائل زیست محیطی دریافت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی خاطرنشان کرد: احداث واحدهای پساب صنعتی، بازیافت آب پساب، احداث واحدهای تصفیه خانه و پایش آنلاین دودکش های نیروگاه از جله اقدامات انجام شده در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه 22 هکتار فضای سبز در مجموعه ایجاد شده است گفت: میانگین فضای سبز ما 30 درصد است و از مقدار استاندارد تعیین شده هم بالا تر است.

وی تصریح کرد: از سال 94 تمامی تانک های مربوط به سوخت مازوت پلمب شده اند و سال هاست سوخت مورد استفاده در نیروگاه، گاز و در صورت لزوم گازوییل است.

مدیرعامل نیروگاه شهید منتظرقائم گفت: نیروگاه در تیرماه سال جاری نسبت به تیر ماه سال گذشته، 21 درصد افزایش تولید برق داشته است و ما اکنون 1615


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه منتظر قائم سه درصد از برق کشور را تأمین می کند

نیروگاه منتظر قائم سه درصد از برق کشور را تأمین می کند