مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 14:152021-08-04سياسي

اهتمام دولت بولیوی به توسعه روابط با ایران در همه زمینه ها


مدیر روابط سیاسی وزارت خارجه دولت چندملیتی بولیوی در دیدار با معاون سیاسی وزیر امور خارجه بر اهتمام دولت این کشور به توسعه روابط با ایران در همه زمینه ها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، خانم گوادالوپه پالومکه مدیر روابط سیاسی وزارت خارجه دولت چندملیتی بولیوی که به همراه وزیر خارجه این کشور به منظور شرکت در مراسم تحلیف آیت الله با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ملاقات کرد.

در این دیدار طرف بولیویایی ضمن اشاره به اینکه ایران مهمترین کشور در این بخش از کره زمین برای بولیوی است، بر اهتمام دولت بولیوی به توسعه روابط با ایران در همه زمینه ها تأکید کرد.

عراقچی نیز ضمن ابراز خرسندی از بازگشت دموکراسی به بولیوی و افتتاح مجدد سفارت بولیوی در تهران، از حمایت های این کشور از جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی قدردانی و بر حمایت متقابل از بولیوی تأکید کرد.

معاون وزیر خارجه کشورمان مروری نیز به همکار ی های دو کشور در زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی و فناوری داشت و در این باره گفت که ظرفیت های همکاری دو کشور بسیار بیشتر از اقدامات انجام شده است.

  در  پایان طرفین توافق کردند تا سفرای دو کشور فهرست برنامه های در دست اقدام را برای طرح در چهارمین دور کمیته رایزنی های سیاسی ایران و بولیوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام دولت بولیوی به توسعه روابط با ایران در همه زمینه ها

اهتمام دولت بولیوی به توسعه روابط با ایران در همه زمینه ها