مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 14:002021-08-04اقتصادي

ابطال پروانه چرای دام مرتع داران متخلف در آرادان


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آرادان گفت: پروانه بهره برداری چرای دام هشت بهره بردار متخلف با یک هزار و 930 واحد دامی در این شهرستان باطل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، مهدی حسینی اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح پایش مراتع استان سمنان در سال گذشته، پروانه بهره برداری چرای دام هشت بهره بردار متخلف شهرستان آرادان مطابق با شیوه نامه فنی و اجرایی بهره برداری از مراتع کشور با یک هزار و 930 واحد دامی باطل شده است.

وی افزود: در همین راستا ظرفیت آزادشده در مراتعی که پروانه چرای آن باطل گردیده است، در چارچوب دستورالعمل های مرتبط و برابر ماده 13 از فصل دوم شیوه نامه فنی و اجرایی بهره برداری از مراتع کشور در اختیار سایر بهره برداران دارای صلاحیت قرار خواهد گرفت.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آرادان بیان کرد: پایش عرصه های مرتعی به منظور جلوگیری از چرای غیرمجاز دام و اجاره مراتع در عرصه ها توسط اکیپ پایش مراتع در فصل تعلیف دام انجام و ادامه خواهد داشت.

حسینی ادامه داد: در سنوات گذشته به منظور توسعه پوشش گیاهی در قالب عملیات احیاء و اصلاح مراتع با تأکید بر جلوگیری از ورود دام غیرمجاز و تعلیف بی رویه دام عملیات حفاظت و قرق در سطح 400 هکتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال پروانه چرای دام مرتع داران متخلف در آرادان

ابطال پروانه چرای دام مرتع داران متخلف در آرادان