مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 12:202021-08-04ورزشي

پیام تبریک فرمانده سپاه کربلا به پهلوان آملی


فرمانده سپاه کربلا در پیامی به پهلوان آملی گفت: غیرت و مبارزه خستگی ناپذیر و بی وقفه ات برای شادی مردم، در میدان المپیک بیش از هر طلایی ماندگارتر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در پی کسب مدال برنز محمدهادی ساروی در المپیک 2020 پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است: کسب مدال برنز کشتی فرنگی مسابقات المپیک 2020 توکیو توسط جناب آقای محمدهادی ساروی از کشتی گیران جوان خطه قهرمان پرور مازندران که موجب غرور ملی و خوشحالی مردم عزیز کشور بویژه مردم پهلوان پرور مازندران شد را به ایشان و خانواده محترمشان و همه آحاد مردم تبریک عرض می کنم.

تلاش، غیرت علوی و مبارزه های خستگی ناپذیر این پهلوان هزار سنگری برای رسیدن به موفقیت و شادکردن مردم در بزرگترین میدان ورزشی بیش از هر طلایی ارزشمندتر و ماندگارتر خواهد بود.

قهرمانی فرزند غیور خطه دیار علویان بار دیگر ظرفیت عظیم و استعداد های جوانان این خطه از میهن اسلامی را در آوردگاه نخبگان ورزشی جهان به معرض نمایش گذاشت.

اینجانب ضمن آرزوی عزت و سربلندی برای این کشتی گیر قهرمان و افتخارآفرین، از درگاه خدای متعال تداوم پیروزی جوانان ورزشکار را در عرصه های بین المللی آرزومندم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک فرمانده سپاه کربلا به پهلوان آملی

پیام تبریک فرمانده سپاه کربلا به پهلوان آملی