مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 12:002021-08-04حوادث

انتقال یک راس بره آهوی زخمی به پردیس


رییس اداره محیط زیست شهرستان پردیس گفت: یک راس بره آهو 6 ماهه زخمی توسط عوامل بسیج شهرستان در خراسان شمالی یافت و پس از انتقال به پردیس و درمان به اداره محیط زیست تحویل داده شد.

- عزیز میکاییلی رییس اداره محیط زیست شهرستان پردیس عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص کشف یک راس بره آهوی شهرستان پردیس یک راس بره آهو که محل زندگی آن اقلیم خراسان شمالی بود گزارش و طی بررسی ها مشخص شد عوامل بسیج شهرستان با نگهداری و درمان این آهو جان این آهو را نجات دادند.

رییس اداره محیط زیست شهرستان پردیس گفت: هم اکنون این آهو در سلامت کامل بوده  و با هماهنگی یگان حفاظت محیط زیست و اداره نظارت بر حیات وحش استان تحویل اداره کل گردشگری داده شد.

وی افزود: معاینات کامل این بره آهو توسط دامپزشک انجام و پس از تایید سلامت جهت قرنطینه در اختیار مرکز قرنطینه پردیسان سازمان محیط زیست قرار گرفت تا در صورت تایید نهایی سلامت، این بره آهوی به اقلیم زندگی خود در خراسان شمالی بازگردانده شود.

میکاییلی ادامه داد: به دلیل اینکه این بره آهو در زمان پیدا شدن زخمی بوده توسط عوامل بسیج شهرستان پردیس تیمار و معالجات اولیه را انجام دادند و پس از بهبودی کامل به یگان محیط زیست پردیس تحویل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال یک راس بره آهوی زخمی به پردیس

انتقال یک راس بره آهوی زخمی به پردیس