مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 11:502021-08-04سياسي

هم اندیشی سازمان نظام صنفی رایانه ای با نمایندگان مجلس برگزار شد


نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران با مجید نصیرایی و مجتبی رضاخواه از نمایندگان مجلس در رابطه با بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، - به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران در دو دیدار جداگانه با مجید نصیرایی، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس و مجتبی رضاخواه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در رابطه با بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی هم اندیشی کردند.

در ابتدای این نشست، حسین اسلامی رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران با پیشنهاد اینکه این سازمان هم یکی از اعضای کمیسیونی باشد که به بررسی طرح صیانت می پردازد، گفت: حدود یک و نیم ماه پیش، نامه ای در رابطه با این طرح برای نمایندگان مجلس ارسال و در آن به 7 ایراد اشاره کردیم که در پیش نویس طرح به برخی از موضوعات مورد توجه ما پرداخته شده بود.

وی افزود: طرح صیانت همزمان هم عامه مردم را از نظر فرهنگی و اجتماعی تحت تأثیر قرار می دهد و هم بخشی از کسب وکارها را از نگاه کسب و کاری هدف قرار داده است.

ما در سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با توجه به غلبه حوزه IT و کسب و کارها، بیشتر از منظر کسب و کارها به موضوع نگاه می ‎کنیم و به همین دلیل خواستار حضور نمایندگانی از حوزه صنعت در کمیسیون بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم اندیشی سازمان نظام صنفی رایانه ای با نمایندگان مجلس برگزار شد

هم اندیشی سازمان نظام صنفی رایانه ای با نمایندگان مجلس برگزار شد