مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 11:202021-08-04پزشكي

افتتاح مرکز سلامت طب سنتی جهاددانشگاهی همدان در آینده نزدیک


رییس جهاددانشگاهی واحد همدان گفت: مجوز سلامت سازی طب سنتی از دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا به تازگی اخذ شده و بزودی این مرکز افتتاح می شود.

- ایسنا/همدان رییس جهاددانشگاهی واحد همدان گفت: مجوز سلامت سازی طب سنتی از دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا به تازگی اخذ شده و بزودی این مرکز افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی کلانترنیا به مناسبت چهل ویکمین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد عمومی غیر دولتی است، اظهار کرد: این نهاد در سال 1359 به دستور رهبر کبیر انقلاب و با دو رویکرد فرهنگی و پژوهشی تأسیس شد.

وی با بیان اینکه ساختار جهاددانشگاهی برمبنای این دومحور تشکیل شده است، افزود: در کنار این دو محور، فعالیت های آموزشی نیز در جهاد وجود دارد که البته همین فعالیت های آموزشی نیز در راستای ابعاد فرهنگی و پژوهشی و در کمک به آن ها است.

کلانترنیا با اشاره به فعالیت چهار معاونت پژوهشی، آموزشی و اشتغال، فرهنگی و پشتیبانی در جهاد دانشگاهی همدان همچون سایر واحدها، تصریح کرد: واحدهای پژوهشی جهاددانشگاهی در سراسر کشور خوشبختانه توفیقات مؤثر و تأثیرگذاری در جامعه داشته و متناسبت با نیازهای جامعه و مردم بر مبنای شعار پلی میان جامعه و دانشگاه اقداماتی انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز سلامت طب سنتی جهاددانشگاهی همدان در آینده نزدیک

افتتاح مرکز سلامت طب سنتی جهاددانشگاهی همدان در آینده نزدیک