مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-04سياسي

مرکز ناباروری زنان به زودی افتتاح می شود/ آزمایشگاه تشخیص طبی راه اندازی می شود


رییس جهاد دانشگاهی همدان با بیان اینکه مرکز ناباروری و بیماری های زنان به زودی افتتاح خواهد شد گفت: آزمایشگاه تشخیص طبی راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی کلانترنیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی و فرا رسیدن هفته گرامیداشت خبرنگار اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد عمومی و غیردولتی دو رویکرد پژوهشی و عمومی را در دستور کار دارد و ساختاری که دیده شده نیز بر مبنای این دو محور است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در کنار این امور، فعالیت های آموزشی هم دارد که این فعالیت ها در خدمت پژوهش و فرهنگ است افزود: در جهاد دانشگاهی واحد همدان متناسب با ظرفیت های همدان فعالیت های زیادی صورت گرفته است.

رییس جهاد دانشگاهی استان همدان با بیان اینکه در حوزه همدان مرکز خدمات تخصصی تکنولوژی سفال داریم که از سال 95 راه اندازی شده و توفیقات مستقیم منجر به اشتغال 30 نفر شده است.

رییس جهاد دانشگاهی همدان خاطرنشان کرد: پروژه مرکز ناباروری و بیماری های زنان رو به اتمام است مرکزی که از ظرفیت های جهاد دانشگاهی است و خدمات آن برای همدان و غرب کشور قابل اجراست.

وی ادامه داد: این مرکز شامل درمانگاه عمومی با رویکرد زنان و ژنتیک همراه با آزمایشگاه تشخیص طبی است که ان شاءالله طی ماه های آینده با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ناباروری زنان به زودی افتتاح می شود/ آزمایشگاه تشخیص طبی راه اندازی می شود

مرکز ناباروری زنان به زودی افتتاح می شود/ آزمایشگاه تشخیص طبی راه اندازی می شود