مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:302021-08-04ورزشي

آقامیرزایی: امیدوارم بتوانم با قایق شخصی پارو بزنم


ملی پوش قایقرانی ایران در کایاک با بیان اینکه به آینده امیدوار است، گفت: امیدوارم که فدراسیون و کمیته ملی المپیک تدابیری را بیندیشند که بتوانیم در مسابقات آسیایی و اروپایی بتوانم با قایق شخصی پارو بزنم که در نهایت منجر به ارتقا رتبه خواهد شد.

- علی آقامیرزایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به مسابقه اش در المپیک اظهار کرد: در مسابقات المپیک 27 نفر از بهترین های جهان گرد هم می آیند و شرایط خیلی متفاوت تر از مسابقات دیگر هست و من هم تمام تلاشم را انجام دادم تا بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم، کم کاری نکنم و در پایان کار ناراحت نباشم و خدا را شکر می­ کنم که تمام تمریناتی که انجام داده بودم توانستم نتیجه اش را بگیرم و پیاده کنم.

  وی با اشاره به حریفانش در المپیک قایقرانی افزود: بعد از چهار سال که مسابقات جهانی شرکت نکرده بودم توانستم در مسابقه المپیک به میدان بروم و متوجه شدم که در آسیا حریف های قدرتمندی دارم و برای بازی های آسیایی رقابت نزدیکی پیش رو خواهیم داشت.

  ملی پوش کایاک المپیکی ایران با اشاره به اینکه از تمام ظرفیتش استفاده کرده است، تصریح کرد: معمولا من در مسابقاتی که شرکت می کنم تمام توانم را استفاده می کنم و تا لحظه آخر پارو میزنم که در خط پایان هیچ گونه پشیمانی نداشته باشم، بدانم که کجای قایقرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقامیرزایی: امیدوارم بتوانم با قایق شخصی پارو بزنم

آقامیرزایی: امیدوارم بتوانم با قایق شخصی پارو بزنم