مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:302021-08-04پزشكي

عدم همکاری ادارات آستارا در واکسیناسیون کرونا / بستری 65 کرونایی


مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر مرزی آستارا، گفت: ادارات این شهرستان در واکسیناسیون کرونا حداقل همکاری را ندارند.

- ایسنا/گیلان مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر مرزی آستارا، گفت: ادارات این شهرستان در واکسیناسیون کرونا حداقل همکاری را ندارند.

دکتر فرید بصیری مقدم، در پنجاه و هفتمین جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در شهرستان مرزی بندر آستارا که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت کرونایی شهرستان از اسفند 1398 به مراتب بدتر است.

وی با بیان اینکه مردم یا می دانند، رعایت نمی کنند و یا نسبت به موضوع بی تفاوت هستند، ادامه داد: ماهیت ویروس جهش یافته عوض شده است.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون 65 بیمار کرونایی در بیمارستان شهید دکتر بهشتی آستارا بستری هستند، افزود: 40 تا 50 بیمار سرپایی داریم که مبین هشدارهای جدی در خصوص بی توجهی مردم و ساده انگاری است.

بصیری مقدم، با تاکید بر اینکه متاسفانه شاهد برگزاری تجمع ها و دورهمی ها هستیم، خاطرنشان کرد: ماسک زدن باید به یک فرهنگ مبدل شود و تمام دستگاه ها باید در این زمینه پای کار باشند.

وی با اشاره به اهمیت بسیج ملی واکسیناسیون سراسری در کشور، گفت: ما در شهرستان با کمبود نیرو در واکسیناسیون مواجه هستیم و باید اطلاع دهیم که آستارا در استقبال مردمی برای دریافت واکسن در میان 17


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم همکاری ادارات آستارا در واکسیناسیون کرونا / بستری 65 کرونایی

عدم همکاری ادارات آستارا در واکسیناسیون کرونا / بستری 65 کرونایی