مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-04اجتماعي

جنگل ابر شاهرود به صورت کامل تحویل محیط زیست شد


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه جنگل ابر شاهرود به صورت کامل تحویل محیط زیست شد، گفت: ازاین پس متولی اصلی جنگل ابر اعم از حریق، - ، ضمن بیان اینکه دو سال از ثبت جهانی جنگل های هیرکانی و منطقه ابر شاهرود می گذرد، ابراز داشت: علاوه بر این چند سال قبل جنگل ابر به منطقه حفاظت شده ارتقا یافت و از آن زمان محیط زیست متولی آن شد.

وی ضمن بیان اینکه طی این سال ها منابع طبیعی دوشادوش محیط زیست به حراست و حفاظت از این منطقه کمک کرده است، افزود: پس از دو سال این منطقه امروز به طور کامل به اداره محیط زیست شاهرود تحویل داده شده است.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه مسئولیت حفظ و نگهداری جنگل ابر بر عهده محیط زیست خواهد بود، ابراز داشت: ازاین پس مواردی نظیر تقاضای چرای دام، سامانه های عرفی و انجام عملیات اطفای حریق از طریق محیط زیست انجام می شود.

کشاورزیان تأکید کرد: منابع طبیعی شاهرود در کنار اداره محیط قرار دارد و در صورت بروز هرگونه بحران یا مشکل در حوزه جنگل ابر به حفظ و حراست این جنگل های باستانی کمک خواهد کرد و در اطفای حریق نیروها و تجهیزات خود را برای حفظ عرصه ها به کار خواهد بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگل ابر شاهرود به صورت کامل تحویل محیط زیست شد

جنگل ابر شاهرود به صورت کامل تحویل محیط زیست شد