مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-04ورزشي

محمدرضا گرایی قهرمان المپیک شد/ دومین طلا برای کاروان ایران


محمدرضا گرایی در 77 و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم نیز به عنوان پنجمی رسیدند و علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

- محمدرضا گرایی در 77 و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم نیز به عنوان پنجمی رسیدند و علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

نماینده وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با برتری مقابل حریفی از اوکراین به مدال طلای المپیک 2020 توکیو دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های کشتی فرنگی المپیک توکیو، محمدرضا گرایی نماینده وزن 67 کیلوگرم ایران در دیدار فینال و برای کسب مدال طلای المپیک به مصاف پرویز نصیب اف از اوکراین رفت و در پایان با نتیجه قاطع 9 بر 1 به برتری رسید و به مدال با ارزش طلای المپیک رسید.

محمدرضا گرایی پیش از این در دور مقدماتی این وزن که روز گذشته(چهارشنبه) برگزار شد، در مبارزه نخست مقابل جولیان هورتا از کلمبیا 8 بر صفر پیروز شد و در دومین مبارزه نیز در یک مصاف سخت و دشوار برابر فرانک استابلر دارنده 3 طلای جهان از آلمان 5 بر 5 پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت.

وی در نیمه نهایی نیز برابر راماز زویدزه دارنده مدال های طلای جوانان جهان و نقره زیر 23سال جهان از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 6 بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد تا تنها فینالیست کشتی فرنگی ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدرضا گرایی قهرمان المپیک شد/ دومین طلا برای کاروان ایران

محمدرضا گرایی قهرمان المپیک شد/ دومین طلا برای کاروان ایران