مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:052021-08-04سياسي

فراکسیون حقوق بشر مجلس و دانشگاه آزاد تفاهم نامه امضا کردند


تفاهم نامه همکاری بین فراکسیون حقوق بشر و حقوق شهروندی مجلس شورای اسلامی و مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی های دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.

- به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، این تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی و آموزشی به امضای دکتر محسن بزرگی رییس مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی های دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر محمد سرگزی نماینده مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون حقوق بشر و حقوق شهروندی مجلس شورای اسلامی رسید.

دکتر محسن بزرگی رییس مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی های دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دارای ظرفیت های بی شماری از جمله هیأت علمی متخصص و متعهد است که می تواند از این پتانسیل فوق العاده در زمینه های مختلف استفاده کند.

وی تقارن امضای تفاهم نامه همکاری بین بین فراکسیون حقوق بشر و حقوق شهروندی مجلس شورای اسلامی و مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی های دانشگاه آزاد اسلامی با روز مباهله و روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی را به فال نیک گرفت و افزود: امیدوارم به یمن این روزهای مبارک، این تفاهم به نحو احسن اجرایی و عملیاتی شود.

فراهم کردن تمهیدات لازم برای حضور نمایندگان مرکز حقوقی دانشگاه آزاد در جلسات کارشناسی فراکسیون به منظور همکاری در زمینه بررسی طرح ها و لو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراکسیون حقوق بشر مجلس و دانشگاه آزاد تفاهم نامه امضا کردند

فراکسیون حقوق بشر مجلس و دانشگاه آزاد تفاهم نامه امضا کردند