مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-04پزشكي

جشن های زیر سایه خورشید در 80 نقطه استان بوشهر برگزار شد


دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: در دهه کرامت سال جاری جشن های زیر سایه خورشید در 80 نقطه استان بوشهربا 356 برنامه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، دیدار با کشاورزان و دامداران، ورزشکاران و کانون های ورزشی و اصناف و بازاریان، حضور در مراکز قرآنی، بیمارستانها، زندان ها و جشن های رضوی محلات از جمله برنامه های کاری آنها بود.

محبی افزود: نورافشانی و آذین بندی محله ها به صورت کشوری و همزمان با حضور کاروان ها، اهدای بسته های نمک متبرک به نانوایی ها جهت پخت نان با نمک متبرک، مشاوره و درمان طب سنتی با حضور پزشک متخصص همراه با توزیع دارو در بین محرومین از این برنامه ها بود.

وی تاکید کرد: از دیگر برنامه ها برگزاری جشن وحدت با حضور اقوام مختلف استانی و نیز برگزاری همایش های تقریب مذاهب اسلامی و حضور در نماز جمعه، حرکت ماشین ها با المان های رضوی و امام رضایی در شهر و پخش نواهای امام رضایی با حضور خدام و با اهتزاز پرچم متبرک، برگزاری ویژه برنامه در صدا و سیمای استانی و ملی بود.

محبی خاطرنشان کرد: برنامه ویژه مانند مولودی خوانی، نواهای رضوی از بلندگوی مساجد و حسینیه ها و یا پخش به صورت حضوری در محله ها با حضور خادمین (کارناوال شادی)، برگزاری جشن گل ریزان با هدف ازدواج آسان، شناسایی و کمک به زوجین محروم همراه با خطبه خوانی مراسم ازدواج با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن های زیر سایه خورشید در 80 نقطه استان بوشهر برگزار شد

جشن های زیر سایه خورشید در 80 نقطه استان بوشهر برگزار شد