مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-04اقتصادي

هدفگذاری تولید سالیانه 500 تن فلزات گرانبها و گوهرسنگ ها در افق 1404


معاون امور صنایع وزارت صمت از تصویب پیش نویس برنامه عملیاتی توسعه زنجیره صنعتی فلزات گرانبها و گوهرسنگ ها و هدفگذاری تولید سالیانه 500 تن فلزات گرانبها و گوهرسنگ ها در افق 1404 خبر داد.

- به نقل از وزارت صمت، مهدی صادقی نیارکی در نشست بررسی پیش نویس برنامه عملیاتی توسعه زنجیره صنعتی فلزات گرانبها و گوهرسنگ ها اظهار داشت: پارسال تدوین چهار برنامه عملیاتی برای توسعه زنجیره صنعتی پوشاک و کفش، فلزات گرانبها، غذایی و آشامیدنی و لوازم خانگی که 40 درصد ارزش تولیدات صنعتی را شامل می شوند، هدفگذاری شد.

به گفته این مقام مسؤول، برنامه عملیاتی توسعه صنعت پوشاک و کفش با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت رونمایی شد و امروز نیز پیش نویس سند توسعه زنجیره فلزات گرانبها و گوهرسنگ ها در مرحله تصویب نهایی قرار دارد.

وی به برنامه های عملیاتی توسعه ذیل این برنامه عملیاتی اشاره کرد و ادامه داد: تسهیل زیرساخت های تأمین، تولید و تجارت، توسعه صادرات و تقویت تولید، توسعه ساخت داخل و مدیریت واردات، توانمندسازی نیروی انسانی و تقویت طراحی و تحقیق و توسعه و همچنین اصلاح قوانین، مقررات و بخشنامه های مانع تولید، از مهمترین محورهای برنامه های عملیاتی توسعه زنجیره صنعتی فلزات گرانبها و گوهرسنگ ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری تولید سالیانه 500 تن فلزات گرانبها و گوهرسنگ ها در افق 1404

هدفگذاری تولید سالیانه 500 تن فلزات گرانبها و گوهرسنگ ها در افق 1404