مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-04سياسي

مسافربرهای شخصی در گلستان ساماندهی می شوند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و افزایش امنیت خاطر شهروندان، فعالیت مسافربرهای شخصی با پلاک غیربومی در گلستان ساماندهی می شود.

- ایسنا/گلستان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و افزایش امنیت خاطر شهروندان، فعالیت مسافربرهای شخصی با پلاک غیربومی در گلستان ساماندهی می شود.

حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی امروز چهارشنبه 13 مردادماه در جلسه امروز کارگروه ساماندهی مسافربرهای شخصی در گرگان اظهار کرد: پلیس، مطابق مقررات مسافربرهای شخصی غیرمجاز را جریمه خواهد کرد.

وی افزود: چگونگی فعالیت مسافربرهای شخصی بومی استان هم پس از بررسی جوانب به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان با اشاره به اینکه فقط در گرگان دست کم 3 هزار تاکسی زرد مجوز فعالیت دارند، گفت: متأسفانه در برخی ساعت های روز حضور تاکسی ها در خیابان های شهر کمرنگ است و مردم به ناچار مجبور به استفاده از مسافربرهای شخصی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری گلستان، قاسمی وناجمی بیان کرد: در جلسه امروز مصوب شد با تشکیل تیم بازرسی از نماینده دادستان، سازمان حمل ونقل شهرداری گرگان، راهور و پلیس راه، نظارت بر فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافربرهای شخصی در گلستان ساماندهی می شوند

مسافربرهای شخصی در گلستان ساماندهی می شوند