مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-04سياسي

آغاز عملیات اجرایی احداث گاوداری 6 هزار راسی در قهاوند


شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی عملیات اجرایی احداث گاوداری 6 هزار راسی در بخش قهاوند را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز و در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین اجتماعی، مدیر عامل شرکت کشت و دامداری فکا، رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران محلی عملیات اجرایی احداث گاوداری 6 هزار راسی در قهاوند آغاز شد.

فرماندار شهرستان همدان در این مراسم گفت: در راستای ایجاد توازن منطقه ای یکی از طرح های در دست اجرا در بخش شراء همین طرح است که اشتغالزایی 430 نفر و رونق تولید را در منطقه به دنبال دارد.

محمدعلی محمدی افزود: کلنگ زنی این طرح همزمان با هفته دولت در شهریورماه سال گذشته انجام شده بود اما به دلایلی اجرایی نشده بود که با پیگیری حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس این کار به سرانجام رسید.

وی با اشاره به ضرورت زمانبندی مشخص برای اجرای طرح تصریح کرد: برای تامین زیر ساخت ها و هر گونه همکاری مورد نیاز در اجرای طرح آمادگی کامل داریم.

فرماندار شهرستان همدان افزود: مجتمع کشت و صنعت یاس طرح مهم دیگری است که در این بخش در دست اجرا قرار دارد و موارد لازم را در این راستا به صورت هفتگی و ویژه پیگیری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی احداث گاوداری 6 هزار راسی در قهاوند

آغاز عملیات اجرایی احداث گاوداری 6 هزار راسی در قهاوند