مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-04سياسي

کرونا خشونت خانگی و کلامی را افزایش داد/اجرای طرح جامع کاهش خشونت


کارشناسان در جلسه پیشگیری از خشونت خانگی و کلامی خراسان جنوبی عنوان کردند: کرونا و حضور مستمر و بی برنامه در خانه تنش و خشونت ببین اعضای خانواده را افزایش داده است.

- ، حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی مداخلات و اقدامات ناظر بر پیشگیری از خشونت خانگی و پرخاشگری کلامی و نوشتاری اظهارکرد: در شیوه عملی سیره بزرگان دین و به ویژه پیامبر اسلام (ص) بر داشتن تواضع، افتادگی و مهربانی با آحاد جامعه به ویژه زنان و کودکان تأکید شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: با این وجود متأسفانه گاه ما در خانواده ها شاهد خشونت های کلامی، تمسخر و …هستیم که کرامت انسانی را نیز در پاره ای از موارد زیر سؤال می برد.

وحدانی نیا ادامه داد: متأسفانه زنان و کودکان به واسطه وضعیت روانی و جسمی که دارند بیش از سایر اقشار جامعه از این خشونت ها آسیب می بینند و شخصیت کودکان نیز به شدت تحت تأثیر این خشونت ها قرار می گیرد.

وی افزود: متأسفانه موضوع کاهش خشونت دستگاه متولی و هماهنگ کننده خاصی ندارد تا بتوانیم مطالبه گری جدی داشته باشیم بلکه در واقع کار پیشگیری از آسیب ها از جمله خشونت فراقوه ای و فرا دستگاهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا خشونت خانگی و کلامی را افزایش داد/اجرای طرح جامع کاهش خشونت

کرونا خشونت خانگی و کلامی را افزایش داد/اجرای طرح جامع کاهش خشونت