مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-04فناوري

هشدار رییس پلیس فتا پایتخت در خصوص دانلود همراه بانک از منابع نامعتبر


مجرمین سایبری با طراحی همراه بانک های جعلی که در واقع بدافزار هستند و قرار دادن این نرم افزارها در منابع نامعتبر مبادرت به دسترسی غیر مجاز به گوشی تلفن همراه کاربر، - مجرمین سایبری با طراحی همراه بانک های جعلی که در واقع بدافزار هستند و قرار دادن این نرم افزارها در منابع نامعتبر مبادرت به دسترسی غیر مجاز به گوشی تلفن همراه کاربر، سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان می کنند.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت درخصوص کلاهبرداری از شهروندان با درج اپلیکیشن های جعلی همراه بانک از منابع نامعتبر هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا تهران، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: با توجه به پیشرفت فناوری، امروزه بسیاری از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری قابل انجام بوده و این خدمات از روش های گوناگونی مانند اینترنت بانک، همراه بانک و.

قابل دریافت می باشند و در کنار گسترش ارائه این خدمات به صورت غیرحضوری، برخی افراد سودجو نیز اقدام به فریب کاربر و کلاهبرداری از وی می کنند.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: اخیرا پرونده هایی به این پلیس واصل گردیده که تمامی شکات آن پرونده ها اپلیکیشن همراه بانک خود را از منابع نامعتبر دانلود و نصب کرده و بعد از آن مورد کلاهبرداری قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس پلیس فتا پایتخت در خصوص دانلود همراه بانک از منابع نامعتبر

هشدار رییس پلیس فتا پایتخت در خصوص دانلود همراه بانک از منابع نامعتبر