مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:502021-08-04سياسي

قوانین مبارزه با فساد راه در رو دارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: در عرصه مبارزه با فساد، با قوانینی روبرو هستیم که قابل تفسیر بوده و دارای راه در رو است.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: در عرصه مبارزه با فساد، با قوانینی روبرو هستیم که قابل تفسیر بوده و دارای راه در رو است.

آیت الله حبیب اله شعبانی ظهر امروز در دیدار با مجمع نظام مسایل استان، با تأکید بر اهمیت ویژه قانون نویسی در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آشنایی با مسائل برای قانون گذاری از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه این مجمع می تواند به افزایش مهارت قانون نویسی کمک کند، گفت: اهمیت نوشتن قانون زمانی بهتر مشخص می شود که در عرصه مبارزه با فساد، با قوانینی روبرو هستیم که قابل تفسیر بوده و دارای راه در رو است.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه اینکه در گام دوم انقلاب نیازمند حضور نخبگان و جوانان در عرصه مدیریتی هستیم، یادآور کرد: یکی از اثرات این مجمع می تواند فراهم کردن و تقویت حضور نخبگان در عرصه مدیریتی جامعه باشد تا از نظرات کارشناسی آنها به نحو احسن استفاده شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه معمولا مسئله و مشکل مشخص است، اما کمتر راه حلی برای رفع آن ارائه می شود، افزود: در زمان احصاء مشکلات، درصد بسیاری از مسائل و اولویت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین مبارزه با فساد راه در رو دارد

قوانین مبارزه با فساد راه در رو دارد