مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:502021-08-04دانش

سیدعلی کرامتی مقدم بر اثر کرونا درگذشت


سیدعلی کرامتی مقدم، نویسنده، شاعر و مدرس دانشگاه بر اثر ابتلا به کرونا در 48 سالگی از دنیا رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی ضمن اعلام خبر درگذشت سیدعلی کرامتی مقدم، درباره او چنین نوشت: پس از ارتحال همکار عزیزمان خانم دکتر گلچین از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران اینک کرونا استاد فعال و فرزانه دیگری را از جمع ما گرفت.

دکتر سیدعلی کرامتی مقدم از اعضای فعال و پرشور انجمن معلمان زبان و ادبیات فارسی خراسان و دانشگاه فرهنگیان بود و در بیشتر رویدادهای مهم ادبی در این استان نقش داشت.

انجمن زبان و ادبیات فارسی درگذشت این دو همکار گرامی را به همه همکاران عزیز و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کند و از درگاه خداوند متعال برای آن ها رحمت و مغفرت بیکران و برای باز ماندگان صبر و سلامتی آرزو می کند.

سیدعلی کرامتی مقدم، شاعر، استادیار و مدرس دانشگاه فرهنگیان و رییس انجمن علمی آموزشی معلمان زبان و ادبیات فارسی خراسان رضوی، متولد شهریور 1352 بود.

از آثار او می توان به از فراسوی حماسه تا بلندای عرفان ، نامه اهل خراسان (گزیده نظم و نثر پارسی) ، نگاهی به مکاتب ادبی ، نثرنویسی و آیین نگارش ، مهارت های زبانی و نوشتاری (راه های تقویت مهارت سخن گفتن، خواندن و نوشتن) ، مقدمه بر کتاب زرد هوار ، تارک زیبا بر حله دیب ، نغمه های مرغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدعلی کرامتی مقدم بر اثر کرونا درگذشت

سیدعلی کرامتی مقدم بر اثر کرونا درگذشت