مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-04سياسي

حقوق بازنشسته ها با تورم همخوانی ندارد


مدیر کانون بازنشستگان استان کرمانشاه گفت : هرچند در سال گذشته حقوق بازنشستگان افزایش قابل توجهی داشت، ولی این افزایش با تورم بالای کشور به تلخی گراییده و همخوانی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رحیم جلیلی صدر در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و املم جمعه کرمانشاه، برنامه های اجرایی کانون بازنشستگان استان کرمانشاه را تشریح کرد.

وی گفت : هرچند در سال گذشته حقوق بازنشستگان افزایش قابل توجهی داشت، ولی این افزایش با تورم بالای کشور به تلخی گراییده و همخوانی ندارد.

مدیر کانون بازنشستگان استان کرمانشاه از ایجاد تسهیلات خرید برای بازنشستگان خبر داد و افزود: طرح یاری طی چهار مرحله با خرید اقساطی از فروشگاه های زنجیره ای اجرا شده است که مورد استقبال بازنشستگان قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز بازنشستگان را سرمایه های بزرگ و بی بدیل انسانی امروز جامعه دانست و بر ضرورت و اهمیت تکریم بازنشستگان تأکید شد.

آیت الله مصطفی علما گفت: بازنشستگان مایه دلگرمی جامعه هستند و نباید هیچگاه فراموش شوند، زیرا بهترین سالیان عمر خود را برای آبادانی کشور صرف کرده اند.

وی تصریح کرد: باید به فکر مخارج بالای بازنشستگان بود، زیرا در دوران بازنشستگی مخارج چند برابر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بازنشسته ها با تورم همخوانی ندارد

حقوق بازنشسته ها با تورم همخوانی ندارد