مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-04ورزشي

عزیزی خادم: VAR وطنی نخواهیم داشت/ حداقل زمان اجرای این سیستم 15 ماه است!


مشاور رییس فدراسیون در امور فناوری اطلاعات می گوید چیزی به نام VAR بومی در فوتبال ایران نخواهیم داشت.

- عزیزی خادم: VAR وطنی نخواهیم داشت/ حداقل زمان اجرای این سیستم 15 ماه است! مشاور رییس فدراسیون در امور فناوری اطلاعات می گوید چیزی به نام VAR بومی در فوتبال ایران نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، سوالی که تقریبا اکثر جامعه فوتبال در سال های اخیر به دنبال رسیدن به جواب آن هستند این است که VAR چه زمانی وارد فوتبال ایران خواهد شد؟ یکی از برنامه های اصلی که شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال روی اجرایی شدن آن در فوتبال کشور تاکید ویژه ای دارد، ورود تکنولوژی var به ایران است که این اتفاق بسیاری از مشکلات داوری و حواشی فوتبال ایران را برطرف خواهد کرد.

از همین رو کارگروه ویژه ای در فدراسیون با حضور سرپرست دبیرکلی، مشاور رییس در فناوری اطلاعات، روسای دپارتمانهای داوری، روابط عمومی، حقوقی، مالی، امور بین الملل تشکیل شده و جلسات آن هم در حال برگزاری است که علیرضا فغانی داور بین المللی برجسته فوتبال کشورمان اخیرا در این جلسه حضور پیدا کرده بود.

احسان عزیزی خادم مشاور فناوری اطلاعات رییس فدراسیون فوتبال اما مسوول این کارگروه است و به شکلی جدی مدیریت اجرایی شدن این پروژه با بر عهده گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی خادم: VAR وطنی نخواهیم داشت/ حداقل زمان اجرای این سیستم 15 ماه است!

عزیزی خادم: VAR وطنی نخواهیم داشت/ حداقل زمان اجرای این سیستم 15 ماه است!